Skip to main content

Esimene tõeline väljasõit - Koblenz!

Minu pikk ootamine kandis vilja. Eelmisel nädalal oli mul imeline võimalus teha oma esimene pikem sisereis siin Saksamaal. Sihtkohaks sai Koblenz, kuhu rongiga (ümberistumine Münsteris) sõitsime natuke üle kolme tunni. Rongis oli mega hea näha, kuidas lage maastik vähehaaval mägisemaks muutus.

Kohale jõudsime kolmapäeva õhtul. Rongijaamast jalutasime hotelli ning sealt kohe edasi keskusesse endale süüa otsima. Tee peale jäi Herz-Jesu kirik, millest ka kiired klõpsud tehtud sai. Haarasime kiirelt friikartulid omale lemmikus stiilis (mina siis salatiga) ning alustasime teekonda lossi poole. Paraku ei olnud ilm meie sõber, mistõttu sammusime kiirelt vihmavarjudega tagasi hotelli.

Neljapäeva hommik algas juba varaselt kell 7.55 matemaatika videotunniga (kes arvas, et ma kooliasju samaaegselt ei teinud, siis ei tunne mind ikka absoluutselt😆). Kell 9.00 nautisime kahekesi inimtühjas restoranis hommikusööki ning asusime pärast seda koheselt end kesklinna poole astuma. Külastatud kohad leiate piltidelt. Kell 14 kohtusime ühe vahetusisa töökaaslase tütrega, kellega ühiselt ühte kunstimuuseumit külastasime (pildistamine oli keelatud, seega pilte mul kahjuks pole😥). Õhtul liitus meiega ka vahetusisa, kes meid autoga teisele poole jõge viis seda huvitavat Festung Ehrenbreitsteini lähedalt vaatama. Kahjuks oli peaaegu kõik tollel nädalal veel suletud koroona tõttu. Õhtu möödus meil hotellitoas saiakest söömisega ja Germany's Next Top model vaatamisega.

Reede hommik möödus matemaatika asemel füüsikaga ning kohe pärast hommikusööki liikusime edasi autoga. Plaanis olid lossid ja mõned kaugemad sihtpunktid. Muidugi ka shoppamine kuulus selle päeva juurde.

Kuna pilte on meeletult, siis vähem loba ja rohkem jagamist. Viel Spaß!

Väike vahepilt Kölnist


Festung Ehrenbreitstein ehk kindlus

Basilia St. Kastor


Kesklinna ostutänav

Taas vaated rongiaknast

Esimene õhtusöök Koblenzis

Herz-Jesu kirik

Kindlus taas (paremal näha Seilbahn tross)

Kölni tuntud sild lukkudega

Herz-Jesu kirik ning mu vahetusisa Michael ja vahetusõde Laura

Münsteri platvorm ehk ootame rongi nr.2 

Basilika St. Kastor

Kindlus endiselt

Meie rongikaaslane. Üks mega nunnu koer, kes enne äraminekut meie käed üle limpsis

Rongivaated vol. juba-unustasin-mis-number

St. Kastor basilika lõpuks ka väljast

Orelipildid kuuluvad ikkagist asja juurde

Kellelgi juba peas, mis kirik on?

Kellel mitte, siis see...

...on..

...kindlus Ehrenbreitstein

Basilika lillehoov

Deutsches Eck

Külgedel näha kõikide liidumaade lipud

Restoranid Deutsches Eck kõrval

ostukeskus Forum, mis tuletas Tallinnat meelde


Ma see pisike istuv täpp seal ehk siis võite ette kujutada kui suur Keiser William I seal üleval on

Seisin 15min Primarki järjekorras sokkide ja patsikummide pärast

Bundesamt

Sõõrikud, appi kui nämmad

Hommikusöök hotellis

Vaade hotelliaknast

Freddo Espresso ja Frozen Chai Latte

Vanalinna kaev

Görrezplatz




Pöial ning kunstimuuseum

Söögiajal ka pildistame





Viinamarjapõllud, mille taga peidus asub veinitehas

Rheini jõe allee

Koblenzi loss






Maria Laach klooster





Loss Marksburg (pilt tehtud Stolzenfelsi lossi eest)


Stolzensfelsi loss





Stolzenfels...

...endiselt


Ei saa üle ega ümber ehitusest

Lossi taga loss. Täiesti normaalne







Kuningatool



Esimene söömine terrassil, mis ei ole koduterrass

Allerheiligenburgkapelle (see terrass asub sealses hoovis)




Deutsches Eck











Bio-viinamarjamahl

Praamisõit


Vaateplatvorm

Seilbahn






Kohutavalt palju pilte, ma usun. Kuigi arvan, et siiski parem kui 50 lehekülje pikkust novelli lugeda. mainin ära, et päriselus on need kohad palju ilusamad kui piltidel ehk kui keegi Saksamaale reisib, siis Koblenz on koht, mida külastada!

Päikest ja ilusat homset kooli-/tööpäeva
Annika



Comments

Popular posts from this blog

Küsimused vastusteks

See nädalalõpp on läbi saamas pool minu vahetusaastast. Uskumatu, kuidas aeg lendab. Igal juhul on mul veel palju teha, palju avastada ja palju õppida. Kui eelmine postitus oli selline pildirohke, siis selles postituses kompenseerin selle puudujäägi😄 Sisukord 1. Keel 2. Pärast gümnaasiumit 3. Sõbrad 4. Hobid 5. Koroona Paar pilti ka lõpus😉 Keel Üks minu peamistest eesmärkidest siia tulles oli saada selgeks saksa keel. Muidugi olin eelnevalt 2 aastat seda juba õppinud, aga pean tunnistama, et kohalikega rääkides oli mu saksa keel olematu. Suutsin ennast tutvustada, öelda, kust pärit olen ja kuidas mul läheb. Kui me teisel päeval poodi läksime ja kassapidaja mult midagi küsis, mõistsin, et no ikka mitte midagi ei saa aru.  1. Kuidas ma oma keelt olen arendanud? Rääkimine . Esimesed kuu aega siin kõnelesin perega inglise keeles, sest ma kartsin põruda, kartsin, et minu üle naerdakse kui proovin oma vigase saksa keelega midagi öelda. Kuu aega hiljem sain ma enam-vähem aru, mis nad saksa

Düsseldorf

 Düsseldorf on üks linn, mida juba väga mitmeid kordi plaanisin külastada, kuid alati tuli mingi takistus sellele teele. Kuid nagu arvata võite, siis sai ka see soov lõpuks täide viidud. Reisile eelnes erinevate broneeringute tegemine, sest peaaegu kõik vaatamisväärsused, muuseumid keskused olid eelbroneerimisega külastatavad.  Tegemist oli ka esimese rongisõiduga, mille võtsin ette täiesti üksi. Mis sest, et oli vaja ainult vaadata, et õiges peatuses maha lähen, sest tegemist oli kiirrongiga. Ainus, mis veider oli, oli see et kontrolör küsis kõikidelt pileteid, aga just minust kõndis lihtsalt mööda. Väga tore oli siis see ilusa hinnaga rongipilet osta. Düsseldorfi jõudes tuli mul veel umbes 10 minutit oodata. Ilmselgelt ei olnud ma seda reisi üksi ette võtmas. Münsterist saabus Rebecca, kellega koos koheselt U-bahni (metroo) otsima hakkasime. Esimene broneering oli meil tehtud Aquazoosse, mis siis väga sarnane SeaLife'le. Seal veetsime selline ilusad 2 tundi kalu, krokodille, madu

Kõik on uus septembrikuus!

Kirjutan teile natukene siis Saksamaast ja sellest, mida praegu teinud siin juba olen. Ilmselgelt olen natuke linnu ja külasid avastanud ja muidugi koolis käinud. Kindlasti ei sa jätta mainimata toitu. Lisana tulevad lõppu huvitavad faktid (või vähemalt minu jaoks teistsugusena tunduvad asjad). Sõit vahetusperega 40km raadiuses Sellel nädalavahetusel otsustasime perega, et võiks teha väikese reisi. Mitte kaugele ja mitte kauaks. Umbes selline paaritunnine autoga ümbruse avastamine. Nii kiiresti kui tuli see mõte, siis sama kiiresti istusime juba autos. Kuna hetkel on meid kõiki kiusamas koroonahirm, siis hoidusime suurematest linnadest. Väikese meeldetuletusena siis, et minu Saksamaa kodu asub Saksamaa mõistes väga lähedal Hollandi piirile (umbes 45 km). Seetõttu võtsime suuna just Hollandi poole.  Teel linna nimega Emsbüren tegime ka ühe peatuse. Sain võimaluse näha tüüpilist Schleuse  't (tamm), mis võimaldab veekogu voolu suunata, kõrgust reguleerida ja kaitseb veekogu üleujutus